PokerStars Homepage
;
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Ankündigung

Collapse
No announcement yet.

NL50 FR: Riverbet mit Overpair gegen passiven TAG callen

Collapse
X
  • Filter
  • Zeit
  • Anzeigen
Clear All
new posts

• NL50 FR: Riverbet mit Overpair gegen passiven TAG callen

Villain Stats: VPIP: 14 PFR: 11 AF: 0.3 Agg: 8 WTS: 33 W$SD: 50 Hände: 70 Fragen: - callt ihr die Riverbet? PokerStars No-Limit Hold'em, $0.50 BB (9 handed) - Poker-Stars Converter Tool from FlopTurnRiver.com UTG ($49.20) UTG+1 ($50.80) MP1 ($50) MP2 ($77.40) MP3 ($20.25) Hero (CO) ($58.55) Button ($54.70) SB ($21.10) BB ($24) Preflop: Hero is CO with , 1 fold, UTG+1 bets $1.50, 2 folds, MP3 calls $1.50, Hero calls $1.50, 1 fold, SB calls $1.25, 1 fold Flop: ($6.50) , , (4 players) SB checks, UTG+1 checks, MP3 checks, Hero bets $5, 1 fold, UTG+1 calls $5, 1 fold Turn: ($16.50) (2 players) UTG+1 checks, Hero checks River: ($16.50) (2 players) UTG+1 bets $11.50, Hero ?

turn bet/fold ich selber. river check ich dann.

Comment

Ich mag die Line eigentlich auch nicht so gegen jemanden mit dem AGF. Gegen nen aggro, fände ichs gut. As played, calle ich obv den River.

Comment

Working...
      X

X Informationen zu Cookies

Wir haben auf deinem Computer Cookies platziert, um deinen Aufenthalt auf unserer Website noch angenehmer zu gestalten. Du kannst deine  Cookie-Einstellungen  jederzeit ändern. Andernfalls setzen wir dein Einverständnis voraus.