PokerStars Homepage
;
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Ankündigung

Collapse
No announcement yet.

[fr Nl10] Jj

Collapse
X
  • Filter
  • Zeit
  • Anzeigen
Clear All
new posts

• [fr Nl10] Jj

PokerStars No-Limit Hold'em, $0.10 BB (8 handed) - Poker-Stars Converter Tool from FlopTurnRiver.com saw flop MP1 ($9.60) MP2 ($12.05) Hero (CO) ($13.15) Button ($2) SB ($10) BB ($10)unknown UTG ($14.05) UTG+1 ($5.90) Preflop: Hero is CO with , 1 fold, UTG+1 calls $0.10, 2 folds, Hero bets $0.50, 2 folds, BB raises to $1.50, 1 fold, Hero calls $1 Flop: ($3.15) , , (2 players) BB bets $1.70, Hero calls $1.70 Turn: ($6.55) (2 players) BB bets $4.40, Hero raises to $9.95 (All-In), BB calls $2.40 (All-In) River: ($20.15) (2 players, 2 all-in) Total pot: $20.15 | Rake: $0.95 Callt ihr die 3 Bet ip Preflop auch nur? Flop call oder raise? Fold am Turn bei erneutem Bet wenn der J nicht gekommen wäre?

Ich finde das gut so, den Turn musst du denke ich folden (ohne den ankommenen J obv), weil FR hier doch meist QQ+ halten wird.
    Last edited by fadmin; 19-07-2009, 12:29.

Comment

Nice !!
      Hätte ich genauso gespielt !!

Wenn auf turn der jack nicht angekommen wäre
      hätte ich nach ner bet gefoldet.

Comment

Working...
      X

X Informationen zu Cookies

Wir haben auf deinem Computer Cookies platziert, um deinen Aufenthalt auf unserer Website noch angenehmer zu gestalten. Du kannst deine  Cookie-Einstellungen  jederzeit ändern. Andernfalls setzen wir dein Einverständnis voraus.