PokerStars Homepage
;
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Ankündigung

Collapse
No announcement yet.

FR 0,25/0,5 JT gefloptes Top Two Pair

Collapse
X
  • Filter
  • Zeit
  • Anzeigen
Clear All
new posts

• FR 0,25/0,5 JT gefloptes Top Two Pair

Poker Stars $0.25/$0.50 Limit Hold'em - 9 players
    The Official DeucesCracked.com Hand History Converter

Pre Flop: (1.4 SB) Hero is with T J
    2 folds, n8dowg calls, 1 fold, B all in Tim calls, 1 fold, Hero calls, Galen2290 calls, LadyLetitia checks

• aus dem Button konnte ich es callen, denke ich

Flop: (5 SB) 8 T J (5 players)
    Galen2290 checks, LadyLetitia checks, n8dowg checks, B all in Tim checks, Hero bets, Galen2290 calls, LadyLetitia calls, n8dowg calls, B all in Tim calls

• super Sache Top 2 und dazu noch in Position, leider keine Aktion

Turn: (5 BB) 4 (5 players)
    Galen2290 checks, LadyLetitia checks, n8dowg checks, B all in Tim checks, Hero bets, Galen2290 calls, LadyLetitia calls, n8dowg calls, B all in Tim calls

• leider hat scheinbar immer noch keiner was getroffen

River: (10 BB) 8 (5 players)
    Galen2290 checks, LadyLetitia checks, n8dowg bets, B all in Tim folds, Hero calls, Galen2290 folds, LadyLetitia calls

• Callingstation wird aktiv, ich gebe ihm hier 8x, daher nur der call. Hättet ihr es nochmal geraised? Fold kommt für mich nicht in Frage

PF: knapper overlimp bei dem passiven Tisch ok, T9o sollte da aber schon ein Fold sein...

Flop: easy bet

Turn: easy bet

River: easy call for overcall...falls du ahead bist, gewinnst du noch massiv von denen hinter dir, falls behind investierst du nur 1BB...

Comment

Working...
    X

X Informationen zu Cookies

Wir haben auf deinem Computer Cookies platziert, um deinen Aufenthalt auf unserer Website noch angenehmer zu gestalten. Du kannst deine  Cookie-Einstellungen  jederzeit ändern. Andernfalls setzen wir dein Einverständnis voraus.